ПУТІВНИК по темах розділу: легка навігація
Дата: 07.05.2025 10:17
Кількість переглядів: 103
- Як підтримати себе, якщо я переживаю стрес
- Як заспокоїтися – методика «Кола контролю»
- Що відбувається з людиною, яка повернулася з війни
- Повернення з фронту. Що має розуміти суспільство
- Ветеранські спільноти для кращої підтримки
- Гостра реакція на стрес: як правильно підтримати людину
- Як розпізнати стрес – у себе та тих, хто поруч
- Як підтримувати на відстані
- Як спілкуватись з людиною із порушеннями/втратою слуху чи мовлення
- Як пояснити дитині, що таке інвалідність
- Як справлятися зі стресом за допомогою дихання
- Як поводитися з людьми з розладами аутистичного спектра
- Як навчити інших допомагати собі
- Як допомогти дитині в умовах стресу – поради для вчителя
- Як подбати про дитину в укритті
- Як переконати людину старшого віку спуститися в укриття
- Як заспокоїти людину старшого віку під час обстрілів
- Як звільнитися від напруги в тілі
- Що робити, якщо ви побачили протиправні дії щодо іншої людини
- Інформаційний буклет про Бульозний епідермоліз
- Дотримуйтеся принципу «спочатку людина»
- Люди старшого віку
- Як не сприяти формуванню стереотипів
- Як вибудовувати спілкування з людьми, чиї близькі живуть за психіатричними порушеннями
- Спілкування з ветеранами. Поради для коректної комунікації
- Як поводитися з людьми з розладами аутичного спектру. День обізнаності про аутизм
- Толерантність та гендерна рівність
- Інклюзія: що потрібно знати
- Друковані матеріали з дотриманням безбар'єрності: контрасність, шрифти, текст
- Перша домедична допомога під час проведення заходу. Дії персоналу
- Івенти під час війни: що обов’язково потрібно врахувати
- Залучення до розширення безбар'єрності
- Довідник безбар'єрності: Інклюзивне планування
- Чому важливо використовувати фемінітиви?
- Як підтримувати співробітників, якщо ви керівник
- Безбар’єрність як державна політика
- Дитина з особливими освітніми потребами
- Як спонукати звернутися до психолога людину з досвідом бойових дій
- Як допомогти дитині у тривожній ситуації
- Як проводити конференції, панелі, бізнес-виставки, освітні заходи з лекціями та воркшопами
- Як розповісти людині старшого віку про втрату близького
- Як слухати, щоб підтримати людину
- Як підтримувати щодня тих, хто поруч
- Комплексний ґендерний підхід
- Як допомогти людині з порушеннями зору на вулиці чи в укритті
- Люди допомагаючих професій і ветерани / ветеранки
- Як поводитись з людьми, у яких є тимчасові психічні порушення
- Реакції на стрес
- Соціальне відторгнення
- Безбар'єрність: правила мови
- Взаємодія представників органів влади та місцевого самоврядування з ветеранами / ветеранками
- Інклюзія в освіті
- Куди можуть звернутися внутрішньо переміщені особи для отримання допомоги щодо психічного здоров’я?
- Як людині зі статусом внутрішньо переміщеної особи укласти декларацію з сімейним лікарем?
- Що робити, якщо ви зустріли дезорієнтовану людину
- Як отримати пенсію, субсидію, соціальну допомогу після евакуації
- Як вберегти людину з аутизмом від сенсорного перевантаження
- Як надати першу допомогу людині, у якої стався напад епілепсії
- Що може вирізняти людину з бойовим досвідом
- Взаємодія із жінками-ветеранками
- Куди звертатися батькам дітей із важкими захворюваннями в умовах війни
- Як зареєструвати новонародженого під час війни
-
Як реагувати на агресивну поведінку і заперечення у людей старшого віку
-
Безбар’єрні спортивні заходи: аудіогіди, звукові сигнали, перекладачі жестовою мовою
-
Безпека відвідувачів: як організувати евакуацію у випадку надзвичайних ситуацій
-
Як взаємодіяти з людиною, яка користується кріслом колісним