A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської міської ради

Безпека відвідувачів: як організувати евакуацію у випадку надзвичайних ситуацій

Дата: 28.10.2024 12:10
Кількість переглядів: 31

Ілюстрація до статті

Організатори офлайн-заходів мають розробити комплексну стратегію, яка враховує потреби різних відвідувачів та убезпечує під час надзвичайних ситуацій. Як подбати про людей з маломобільних груп населення та гостей з порушеннями зору або слуху? Далі – рекомендації.

  1. Підземне укриття

Якщо ви маєте на локації або поряд із нею підземне укриття на випадок повітряної тривоги, потурбуйтесь про те, щоб у ньому була можливість скористатись пандусом або ліфтом. Також має бути передбачена зона для сидіння людей, які користуються кріслами колісними. У холодний період року підготуйте ковдри та подбайте про можливі зігріваючі напої для всіх.

  1. План евакуації

Розробіть детальний план евакуації, який враховує потреби різних людей, зокрема й з порушеннями зору або слуху. Визначте безпечні шляхи виходу, встановіть яскраві та помітні напрямні знаки, а також іншу візуальну та аудіоінформацію, яка сприятиме швидкій евакуації гостей.

  1. Системи сповіщення

Встановіть різні системи сповіщення, які підходять для людей з порушеннями зору або слуху. Наприклад, використовуйте аварійне освітлення з яскравими сигнальними вогнями або світловими сигналами, миготливі ліхтарики та вібраційні пристрої.

  1. Звукові анонси та субтитри

Забезпечте регулярні звукові анонси з інструкціями та оголошеннями під час евакуації або надзвичайних ситуацій. Завжди надавайте субтитри на екранах або інформаційних табло, щоб люди з порушеннями слуху мали доступ до важливих даних.

  1. Доступність для маломобільних груп населення

Перевірте наявність безбар’єрних шляхів, пандусів, ліфтів та інших зручностей. Розгляньте можливість надання додаткової допомоги чи супроводу для цієї категорії відвідувачів.

  1. Комунікація та навчання

Забезпечте інформування та навчання персоналу щодо протоколів безпеки та потреб людей різних людей. Навчіть персонал використовувати мовні жести, картки з символами або інші способи комунікації, які можуть допомогти у спілкуванні з гостями.

  1. Взаємодія зі службами підтримки

Співпрацюйте з місцевими службами підтримки та організаціями, які взаємодіють з особами з інвалідністю, для отримання консультацій та рекомендацій щодо гарантування безпеки.

  1. Тестування та огляд

Періодично проводьте тренування, тести та огляди шляхів евакуації та систем безпеки. Перевіряйте їхню ефективність та намагайтеся врахувати будь-які елементи вразливості для людей з порушеннями зору, слуху та інших гостей.

 

* На основі Гайду безбар’єрних подій, створеного у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів»

Матеріали статті подані в рамках поширення програми "Без бар'єрів", джерело: «Довідник безбар’єрності» 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора