Обґрунтування закупівлі фармацевтичної продукції за вересень 2023 р. (2)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
фармацевтична продукція, код за ДК 021:2015, єдиного закупівельного словника
33600000-6 фармацевтична продукція. Опубліковано: 19.09.2023 р.
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської міської ради; 38423901; 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова,1.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): фармацевтична продукція, код за ДК 021:2015, єдиного закупівельного словника 33600000-6 фармацевтична продукція.
- Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2023-09-19-005986-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: якість товару обумовлена вимогам до відповідності державним нормам та стандартам, що діють на Україні на момент постачання товару та підтверджується сертифікатом якості (сертифікатом відповідності та паспортом якості ). Технічні характеристики Товару, що постачається повинні відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам документації конкурсних торгів.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33600000-3 Фармацевтична продукція
Загальні вимоги:
№ з/п |
В И М О Г И |
Назва документу
|
Загальні вимоги |
||
1 |
На підтвердження Учасник повинен надати: завірені копії декларацій (за наявності) та/або сертифікатів відповідності технічному регламенту щодо медичних матеріалів, копії документів, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікат, паспорт тощо) та/або інструкцію з використання на кожну позицію закупівлі. |
Зазначити назву файлу!!!! |
2 |
Термін зберігання та придатності Товару на момент поставки, повинен складати не менш 75 % від загального терміну зберігання та придатності товару встановленого виробником. Надати гарантійний лист у довільній формі. |
Зазначити назву файлу!!!! |
3 |
Упаковка повинна бути не відкрита та не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання). |
Зазначити назву файлу!!!! |
4 |
Постачання Товару буде здійснено Учасником безпосередньо у приміщення складу лікарні за адресою: ______________________________________________. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) |
Зазначити назву файлу!!!! |
5 |
Запропонований Учасником Товар відповідає вимогам із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». |
Зазначити назву файлу!!!! |
6 |
Поставка Товару здійснюється автотранспортом Учасника. Термін планової поставки – протягом 3-х робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника (телефоном, факсом, або листом) від Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) |
Зазначити назву файлу!!!! |
Медико-технічні вимоги
№ п/п |
Назва |
Міжнародна назва |
Кількість |
Од. виміру |
1 |
Натрій гідрокарбонат 4% 200 мл |
Sodium hydrocarbonate |
3 |
Фл. |
2 |
Вентолін неб №40 |
Salbutamol |
1 |
Уп |
3 |
Іпратропія бромід 0,25 мг/мл фл |
Ipratropium bromide |
1 |
Фл |
4 |
Інгаміст 100 мг/мл 3 мл |
Acetylcysteine |
1 |
Уп |
5 |
Кеторолак 3%- 1 мл №10 |
Ketorolac |
5 |
Уп |
6 |
Аспірин кардіо 100 мг №28 |
Acetylsalicylic acid |
2 |
Уп |
7 |
Бісопролол 5 мг №30 |
Bisoprolol |
5 |
Уп |
8 |
Натрія аденозинтрифосфат 1% - 1 мл №10 |
Adenosine |
3 |
Уп |
9 |
Фамотидин 20 мг фл. №5 |
Famotidine |
1 |
Уп |
10 |
Глюкаген1 мг + 5,0 р-к |
Glucagon |
1 |
Уп |
11 |
Натрія хлорід 400 мл |
Sodium chloride |
6 |
Фл |
12 |
Кальція глюконат 100 мг/мл 5мл№10 |
Calcium gluconate |
5 |
Уп |
- Розмір бюджетного призначення: 4106,00 (чотири тисячі сто шість грн, 00 коп.).
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту бюджету КНП «ЦПМСД» Вишгородської міської ради на 2023 рік
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 4106,00 (чотири тисячі сто шість грн, 00 коп.).
- Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена методом моніторингу ринкових цін з допомогою міжнародної комп'ютерної мережі Інтернет, в тому числі, на основі комерційних пропозицій та попередніх укладених договорів.