A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської міської ради

Обґрунтування закупівлі електроенергії за жовтень 2022 р.

Дата: 26.10.2022 10:16
Кількість переглядів: 39

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

 Електрична енергія, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.. Опубліковано: 17.02.2022 р.

 

 

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської  міської ради; 38423901; 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова,1.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.
  2. Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2022-10-26-010225-a.

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Правовідносини, які пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею, продажем, постачанням електричної енергії між суб’єктами ринку електричної енергії (ліцензіатами з виробництва, передачі розподілу або постачання електричної енергії) та споживачами електричної енергії, регламентуються Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановами НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 (надалі- ПРРЕЕ). Відповідно до положень статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії», універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Згідно пункту 1.2 1. ПРРЕЕ малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем i купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приеднані до електричних мереж з договірною потужністю 50 кВт. Оскільки договірна потужність електроустановок КНП «ЦПМСД» Вишгородської міської ради становить менше 50 кВт, Замовник є малим непобутовим споживачем. Пунктом 3.1.1. ПРРЕЕ визначено, що місцем провадження господарської діяльності електропостачальника є територія України, крім постачальників універсальної послуги та постачальників «Останньої надії», для яких місцем провадження господарської діяльності є територія, визначена в умовах конкурсу, проведеного у порядку, встановленому Кабінетом Miністрів України. У межах території діяльності одного постачальника універсальних послуг або постачальника «останньої надії» не допускається здійснення діяльності постачальниками універсальних послуг або постачальниками «останньої надії» відповідно. В частині 1 статті 40 Закону зазначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовуються замовником як виняток i відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Враховуючи, що ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» є єдиним постачальником універсальної послуги споживачам, об'єкти яких розташовані на території Київської області, КНП «ЦПМСД» Вишгородської міської ради прийняло рішення укласти договір про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги з вище згаданою організаціє. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі у одного учасника є п. 2, ст.40 розділ VII Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX- «Про публічні закупівлі» (далі 3акон), а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних питань.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

  1. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.

 

  1. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача). 3. Вимоги щодо якості електричної енергії. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014). 4. Особливі вимоги до предмета закупівлі.

 

  1. Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:

 

● Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;

● Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;

● Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;

● Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;

● інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.

 

 

  1. Розмір бюджетного призначення: 194 922,00 (сто дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот двадцять дві грн, 00коп.). з ПДВ.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту бюджету на 2022 рік

 

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 194 922,00 (сто дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот двадцять дві грн, 00коп.). з ПДВ.

 

  1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена методом моніторингу ринкових цін, а саме на основі комерційних пропозицій та інформації з договорів укладених на надання аналогічних послуг у минулих періодах.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора