A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської міської ради

Обґрунтування закупівлі бензину за жовтень 2022 р.

Дата: 26.10.2022 10:02
Кількість переглядів: 57

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Бензин А-95 (талони), Класифікація за ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин. Опубліковано: 26.10.2022 р.

 

 

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської  міської ради; 38423901; 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова,1.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Бензин А-95 (талони), Класифікація за ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин.

 

  1. Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2022-10-26-003446-a.

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

 

№ п/п

Медико-технічні вимоги

Одиниці виміру

Кількість

1

Бензин А-95 (талони)

л

500

 

Бензин А-95 (талони) код за ДК: ДК 021:2015- 09132000-3 - Бензин.

1.Паливо в талонах – бензин А-95.

1.1.Талони на паливо повинні бути безстроковими або з терміном дії не менше 12 місяців від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком при закінченні дії його строку.

1.2. Паливо повинно бути сертифікованим та мати відповідні сертифікати якості, паспорти та відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів.

1.3. Талони повинні діяти в межах  м. Вишгород та Вишгородського району.

1.4. АЗС повинна бути розташована в межах  м. Вишгород та Вишгородського району.

1.5. Наявність на складі постачальника талонів на паливо, які діють в цілодобовому режимі.

1.6. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі коли пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, або кваліфікаційним вимогам до учасників процедури закупівлі.

  У разі якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі  виконати умови поставки, які визначені Замовником - Пропозиція відхиляється.

            Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі  тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:

- копії паспортів якості та сертифікатів відповідності, які підтверджують відповідність товару ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (бензин А-95),

- копія Дозволу або Ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження виду діяльності передбачено законодавством (в тому числі надання копій ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на АЗС Вишгородського району та м. Вишгород);

- лист в довільні формі із зазначенням переліку АЗС, розташованих в Вишгородському районі та м. Вишгород та їх адрес;

- довідку в довільній формі про виробника товару із зазначенням місця та країни походження, відповідність його нормативній документації (ДСТУ, тощо);

- довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;

- довідку про Учасника із зазначенням контактної особи та засобів їх зв’язку (телефон, тощо);

Учасник повинен надати довідку про наявність АЗС в  м. Вишгороді та Вишгородському районі. У разі якщо Учасник планує використовувати АЗС, які не належать йому на правах власності, необхідно надати копії відповідних договорів оренди, партнерства, тощо, що підтверджують можливість поставки предмету закупівлі.

            Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати учасника з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються ( в тому числі і в разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

            Учасник процедури закупівлі підтверджує технічні вимоги Замовника викладаючи їх у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи та скріплена печаткою підприємства (у разі наявності).

 

 

  1. Розмір бюджетного призначення: 26 000,00 (двадцять шість тисяч грн, 00коп.).

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту бюджету на 2022 рік

 

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 26 000,00 (двадцять шість тисяч грн, 00коп.)..

 

  1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена методом моніторингу ринкових цін, а саме на основі комерційних пропозицій та інформації з договорів укладених на надання аналогічних послуг у минулих періодах..

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора