A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської міської ради

якщо у пацієнта змінився номер телефону?

Дата: 25.08.2021 12:20
Кількість переглядів: 5009

Коли пацієнт укладає декларацію з лікарем, то серед інших даних називає свій номер телефону і пацієнта реєструють в електронній системі. Саме на цей номер людина буде отримувати повідомлення з номером електронного направлення чи електронного рецепту, коди підтвердження при переукладенні декларації та інше.

Тож якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це потрібно оновити. Розповідаємо як

Змінити номер телефону можна через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам” https://cutt.ly/UQIInI3.

Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер. А також накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати його можна кількома способами: у фіскальній службі, Казначействі, Приватбанку, у платних надавачів електронних довірчих послуг тощо.

За цим запитом пацієнта Національна служба здоров'я України змінює налаштування і з’являється можливість оновити номер телефону.

Щоб перевірити статус поданого запиту, використовуйте сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ https://cutt.ly/aQFBZb8

Там потрібно ввести реєстраційний номер запиту. Збережіть його, після того, як подасьте запит.

Після того, як запит буде виконаний і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію і оновіть свій номер телефону.

Возможно, это изображение (текст)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора