A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської міської ради

Питання які стосуються електронного направлення.

Дата: 21.09.2020 13:14
Кількість переглядів: 211

Пацієнти ставлять чимало питань, які стосуються електронного направлення.

Сьогодні відповідаємо на таке: чи можуть пацієнту відмовити в лікарні у наданні послуги, якщо він назве номер направлення, але не зможе надати його роздрукований варіант?

В жодній лікарні, яка має контракт з НСЗУ, не мають права відмовити пацієнту у наданні послуги без паперового варіанту направлення. Головне, щоб пацієнт надав дійсний номер електронного направлення: прочитав його з смс або виписав цей номер на окремий аркуш.

Звичайно, попросити пацієнта надати роздрукований примірник електронного направлення в лікарні можуть. Наприклад для того, щоб швидше побачити необхідну інформацію про послугу, за якою звернувся пацієнт. Це актуально, якщо в лікарні раптом вимкнено електроенергію або у медичного працівника немає доступу до компьютера з інших причин. Тож якщо маєте роздрукований примірник направлення - надайте його за проханням медичного працівника.

Також звертаємо вашу увагу на те, що роздрукований примірник електронного направлення та власне паперове направлення – не одне і те ж. Якщо пацієнту відмовляють у наданні послуги без роздрукованого варіанту е-направлення ми рекомендуємо:

- Звернутись до головного лікаря медичного закладу.

- Подзвонити за роз’ясненням до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.

- Залишити скаргу на сайті Національної служби здоров’я https://bit.ly/2LbKwHa, заповнивши електронне звернення.

Нет описания фото.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора